سخنرانی پژوهشگر آکادمی علوم اجتماعی چین در دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی

۱۵ آبان ۱۴۰۲ | ۲۰:۰۱ کد : ۲۴۶۲۳ اخبار و رویدادها نشست‌ها و همایش‌ها
سخنرانی دکتر وی لیانگ(魏亮)، استاد و پژوهشگر آکادمی علوم اجتماعی چین از انستیتوی آسیا و آفریقای غربی با عنوان «دیدگاه چین در قبال حضور هند در خاورمیانه» روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
سخنرانی پژوهشگر آکادمی علوم اجتماعی چین در دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی

سخنرانی دکتر وی لیانگ، استاد و پژوهشگر آکادمی علوم اجتماعی چین از انستیتوی آسیا و آفریقای غربی، Institute of West Asian and African Studies (IWASS), Chinese Academy of Social Science (CASS)   با عنوان «دیدگاه چین در قبال حضور هند در خاورمیانه» روز دوشنبه ۱۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲ در دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این نشست دانشجویان و استادان دانشگاه علامه طباطبائی، و همچنین میهمانانی از پژوهشکدۀ امنیت ملی حضور داشتند.

جلسه با سخنان ابتدایی و خوشامدگویی دکتر محمدامیر جلالی، رئیس مرکز تحقیقات چین، و آقای دکتر مجیدرضا مؤمنی، معاون محترم پژوهشی دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی، آغاز شد. پس از آن دکتر وی لیانگ سخنرانی خود را به زبان انگلیسی ارائه کرد و به بیان دیدگاه‌های خود دربارۀ سیاستهای خارجی کشور هند و تعاملات این کشور با کشورهای منطقۀ خاور میانه پرداخت.

نشست با مدیریت جلسه و گفتگوی آقای دکتر مؤمنی و طرح پرسشها از جانب استادان، دانشجویان و میهمانان و پاسخ دکتر وی‌لیانگ ادامه یافت.

در پایان گواهی سخنرانی ایشان که از سوی دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی تدارک شده بود توسط جناب آقای دکتر مؤمنی و دکتر محمدامیر جلالی به ایشان اهدا شد.

این نشست توسط مرکز تحقیقات چین و دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه علامه طباطبائی، و با همکاری دانشکدۀ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی، و پژوهشکدۀ امنیت ملی دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد.

کلید واژه ها: چین هند خاورمیانه


نظر شما :